Til innholdet

Effektivitet som bedrer miljøet på arbeidsplassen

Bedre og sømløs kommunikasjon gjør arbeidsdagen for ansatte lettere og mer behagelig. Dette er noe alle tjener på.   

 Å levere fakturaer, timer og dokumentasjon på papir er gammeldags, tidkrevende og unødvendig. Det finnes heldigvis alternativer.  

Vårt mobile ordrehåndteringssystem Handyman passer for de fleste bransjer og er utviklet med tanke på å effektivisere arbeidsprosessene, så du får tid til å drive virksomheten fremover.  

Handyman er delt inn i to hovedsystemer. Et for dem som jobber på kontoret og et for dem som jobber ute.  Sømløs kommunikasjon mellom de to systemene gjør at det er enkelt å holde øye med hvem som gjør hva til enhver tid.  

Handyman Mobile er verktøyet for utebrukeren. Her får du oppgaver og arbeidsordre på din smarttelefon med all den informasjonen du trenger for å fullføre jobben.  Du kan enkelt administrere materiell, utføre og dokumentere at jobben er gjort. 

Handyman Office er systemet for de som jobber på kontoret. Her kan du fordele arbeidet, holde oversikt over ressurser, håndtere dokumentasjon og grunnlag for fakturering, som kommer fra Handyman Mobile. En rekker moduler gjør at du selv kan skreddersy løsningen etter behov.  

Hendelsesmodulen – gir deg automatiske varslinger via SMS og epost (både internt og eksternt). 

Lønnsgodkjenning – forenkler lønnsgodkjenningsprosessen. Bruk minutter på det som før kunne ta dager). 

Avansert tidtaker – enkel start-stopp-funksjon for å registrere arbeidstid fremfor etterregistrering.  

Dette er kun et lite utvalg av modulene vi tilbyr. For mer informasjon kan du kontakte oss på telefon 22 00 40 00.  

GSGroup leverer også sporing-og gjenfinningsprodukter, flåtestyring og kjørebok. Flere bedrifter benytter seg av hele produktporteføljen for en enda mer effektiv arbeidshverdag.  

Relaterte nyheter