Til innholdet

Få en enklere hverdag med mobil ordrehåndtering

Hver eneste dag bruker tusenvis av håndverkere og servicefolk mobil ordrehåndtering fra GSGroup til å registrere timer, varer, antall kilometer på bilen og mye, mye mer.

En ny digital hverdag med mobil ordrehåndtering

Siden midten av 90-tallet har vi i GSGroup arbeidet med og utviklet løsninger for mobil ordrehåndtering og timeregistrering. Målet har alltid vært å sikre en mer effektiv arbeidshverdag for våre kunder.

«GSGroup tilbyr flere digitale løsninger som hjelper selskaper med å optimalisere hverdagen. Ingen kunder er for store eller for små,» sier salgsdirektør Torben Naldal. «Ved å la teknologien ta seg av administrasjonsoppgavene, så kan bedriftene i stedet gjøre jobben sin uten unødvendige forstyrrelser.»

En mobil ordrehåndteringsløsning lar deg enkelt opprette tilbud ute hos kunden, legge inn nye ordre, føre timer, dokumentere og fakturere. Alt dette ved hjelp av mobil, pc eller nettbrett.

«En mer digital hverdag gjør at informasjonen blir tilgjengelig for bedriftens ansatte med en gang ny informasjon legges inn, noe som igjen øker effektiviteten betraktelig,» poengterer Naldal.

Les mer om vår løsning SmartDay her.

 

Sparer tid og penger på å kvitte seg med papirbasert administrasjon

Vårt ordrehåndteringssystem blir benyttet av kunder som ønsker å kvitte seg med unødvendige og papirbaserte administrasjonsoppgaver. Dette kan føre til flere fordeler:

  • Våre løsninger lar deg optimalisere planleggingen for bedre utnyttelse av kapasitet
  • Du kan redusere klimaavtrykket gjennom å minimere unødvendig kjøring og CO2
  • Øk kontantstrømmen og faktureringsevnen ved å få pengene dine hjem umiddelbart etter at oppgaver er fullført
  • Vårt ordrehåndteringssystem kan enkelt integreres med finanssystemet ditt via åpen API

 

Få en skreddersydd løsning med et modulbasert ordrehåndteringssystem

Har din bedrift unike behov? Vårt modulbaserte system kan skreddersys til passe din bedrifts digitale behov. Du kan enkelt legge til de modulene du har behov – og teste ut de modulene du er usikker på. Gjennom tett dialog med våre rådgivere, kan vi også skreddersy en pakke som kan bygges på og utvides etterhvert som bedriften din vokser.

Les mer om vår løsning Handyman her.

«I dag har flere av våre kunder tredoblet omsetningen, samt redusert administrasjonsarbeid og kostnader. Det er ingen tvil om at vi i GSGroup tilbyr sterke produkter som kan utgjøre en stor forskjell for våre kunders hverdag,» avslutter salgsdirektøren.

Her i GSGroup er vi svært stolte av våre dyktige og oppfinnsomme kollegaer som leverer morgendagens teknologi for å møte fremtidens utfordringer!