Til innholdet

Ny kundeportal styrker kommunikasjonen mellom GSGroups kunder og deres kunder

GSGroups nye kundeportal sørger for at all relevant informasjon alltid er tilgjengelig og tydelig for både selskaper og deres kunder.

Registrer oppgaver, legg til fotodokumentasjon, beskriv arbeidsprosessene, gi statusmeldinger og legg til ny informasjon fortløpende. GSGroups nye kundeportal sørger for at all relevant informasjon alltid er tilgjengelig og tydelig for både selskaper og deres kunder.

"Dette betyr at bedrifter kan skape tettere bånd med kundene sine," sier produktsjef Magne Roald om den nye portalen. Her kan kunder gå inn og bestille oppdrag; de kan legge ut bilder med en beskrivelse av arbeidet de ønsker å få gjort. I løpet av prosessen kan selskapet og kunden kommunisere gjennom portalen, og du kan derfor samle hele sakskommunikasjonen og dokumentasjonen på ett sted.

Mange fordeler

I dag er det behov for effektivitet på alle nivåer. Alle er opptatt. Derfor er det viktig at du kan finne informasjonen når du trenger den, sier Magne Roald.

"Sluttkunden unngår å bruke unødvendig tid på telefonsamtaler og e-post når de kan publisere og få tilgang til informasjon på portalen. Så det handler om å effektivisere og samtidig sørge for at dokumentasjon av utført arbeid alltid er tilgjengelig for kunden", sier han.

For store og små selskaper

Det er både funksjonelle og tekniske hensyn bak portalen, sier Magne Roald:

“Det var viktig for oss å basere portalen på moderne teknologi slik at den kan brukes på tvers av produktene våre. Samtidig har vi laget et grunnlag for videre utvikling, slik at vi kan legge til flere og flere funksjoner. Vi ønsker å inkludere flere og flere brukergrupper og typer kunder i portalen: fra ham som bare har en enkelt oppgave å utføre, til større kunder med veldig mange oppgaver og prosjekter. Vi bygger derfor videre når vi får tilbakemeldinger og ønsker fra kunder", sier han.

Til alle GSGroup-kunder

Portalen er blant de første produktene som GSGroup har utviklet for både Handyman og Smartday.

“Strategien for fremtiden er ikke å fokusere på individuelle produkter, men i stedet på hvilke tjenester vi kan tilby. Tjenestene vil være tilgjengelige uansett hvilket GSGroup-produkt kunden har valgt. Senere vil portalen også kunne brukes i forbindelse med sensorbaserte produkter og blant annet inkludere biler og utstyr", sier Magne Roald.