Til innholdet

Å være på kontoret uansett hvor du måtte befinne deg

En moderne mobilplattform er problemløseren som har blitt et av håndverkernes viktigste verktøy i hverdagen 

En håndverker er stadig på farten. Da er det essensielt er arbeidsverktøyene også er mobile, og ikke forsinker arbeidsprosessen.  

Med et mobilt ordrehåndteringssystem har du kontoret med deg i lomma hvor enn du måtte befinne deg. Du kan utføre arbeidet, registrere timer, sjekke materiell og lagerstatus, fakturere og sende alt til godkjenning via et tastetrykk. 

I tillegg kan du opprette tilbud ute hos kunden og få tilgang til prislister. Alt dette øker verdien og kvaliteten på arbeidet og gjør din bedrift kjent som et kvalitetsmerke.

Vårt ordrehåndteringssystem Handyman er delt inne i to hovedsystemer. Et for dem som jobber på kontoret og et for dem som jobber ute i møte med kundene.  Sømløs kommunikasjon mellom de to systemene gjør at det er enkelt å holde øye med hvem som gjør hva til enhver tid. For eksempel gjør systemet at medarbeidere enkelt kan dokumentere og fakturere ved hjelp av mobil eller nettbrett. De som jobber på kontoret får disse ferdigutfylte opplysningene rett inn på sin pc, og kan godkjenne fortløpende. 

Gjennom mer 20 år i bransjen og et tett samarbeid og dialog med kundene våre, kan vi være i forkant av hva markedet kommer til å trenge nå og i fremtiden. Vi hjelper din bedrift å ta vare på det viktigste -kunden. 

Gjør administrasjonsprosessene til en lek, og prøv vårt ordrehåndteringssystem i dag. Den modulære oppbyggingen gjør at du kan bygge systemet slik at det passer for din bedrift og din hverdag. 

Relaterte nyheter