Til innholdet

En spennende salgsjobb med store utviklingsmuligheter

GSGroup opplever stor etterspørsel etter våre produkter. Behovet for gode teknologiske løsninger som hjelper bedriftene til å strukturere og effektivisere arbeidsdagen har aldri vært større. Vi rekrutterer derfor to nye Area Sales Manager (ASM) for Fleet & Asset Management i Norge. GSGroup har hovedkontor i Sandefjord, med avdelinger i Bergen og Oslo. Personer vi rekrutterer vil ha tilknytning og arbeidssted ved Hovedkontoret, men arbeidsted ved ett av avdelingskontorene kan også være aktuelt for rett kandidat.

GSGroup har en stor og stabil kundeportefølje som skal forvaltes og utvikles. Våre nye kollegaer vil ta del i denne porteføljen i tillegg til å etablere nye kunder i B2B markedet innenfor forretningsområdene Service, Transport og Logistikk, Entreprenør og Maskin. Kandidatene vi ser etter er deg som har noen års erfaring innenfor oppsøkende salg og porteføljeforvaltning eller du som er ung og ambisiøs og har et brennende ønske om å lykkes innenfor salg.

 

Hvem ser vi etter?

Vi ser etter deg som er en lagspiller og som trives med å jobbe i team, men det er også viktig at du kan jobbe selvstendig og trives med frihet under ansvar. Som person er du engasjert og motivert, liker å bidra til dine kollegaer, du har evner til å skape tillit og gode relasjoner til både kunder og kollegaer. Som selger hos oss må du like å bli målt på dine resultater og du evner å jobbe hardt for å oppnå salgsmålene, både individuelt og teamets salgsmål. Du vil hele tiden ha kollegaer og en leder som ønsker å hjelpe deg til at du skal lykkes.

Du er god til å lytte og analytisk av natur og du evner å se kundens behov. Du må være utadvendt og trives med å presentere våre løsninger i møter med nye og eksisterende kunder på en profesjonell og troverdig måte.

 

Du må ha relevant salgserfaring og kunne dokumentere gode resultater fra tidligere jobber. Erfaring fra løsningssalg mot bedriftsmarkedet er en fordel. Er du den unge uten lang erfaring innenfor salg, må du likevel kunne dokumentere den erfaringen du har opparbeidet deg. Hos oss blir du en del av et dynamisk salgsteam, hvor tonen er uformell og direkte. Sammen skal vi ta ytterligere markedsandeler innenfor et spennende bedriftsmarked som har stort behov for våre produkter.

GSGroup er et internasjonalt selskap med kontorer i ni land og det er derfor viktig at du behersker engelsk skriftlig og muntlig i tillegg til norsk.  

 

Dine viktigste personlige egenskaper vil være:

  • Kunne jobbe målrettet med å identifisere nye prospekter, kontakte disse med henblikk på innsalg av selskapets produkter og løsninger.
  • Ha god kjennskap til Microsoft 365 og være lojal mot rapportering i vårt CRM system.
  • Vilje til å jobbe selvstendig og skape resultater
  • Innstilt på å følge kunden gjennom hele salgsprosessen, noe som også kan innebære opplæring av kunden i løsningene.
  • Være fleksibel i forhold til arbeidstid og kunne delta på messer og andre tilstelninger.
  • Strukturert og utadvendt
  • Initiativrik og handlingsorientert
  • Du er analytisk

 

 

Vi tilbyr:

  • En spennende salgsjobb med store utviklingsmuligheter i et internasjonalt selskap.
  • Over 200 dedikerte kollegaer som ønsker deg velkommen til vårt team!
  • Konkurransedyktige betingelser.
  • GSGroup tilbyr et grunndig "onboarding" program med utgangspunkt i de erfaringer som du har fra tidligere jobb.
  • Du vil også overta en god og stabil kundeportefølje
  • Du vil rapportere til BU Manager

 

Høres dette interessant ut?  

Dette er en spennende mulighet til å bli med et internasjonalt selskap som satser på videre vekst i et marked som har store behov i tiden fremover! Dersom du har den rette bakgrunn og besitter det "drivet" som skal til for å lykkes i stillingen, hører vi gjerne fra deg!

Frist: Snarest