Til innholdet

Er du vår nye Aftersales-ansvarlig?

GSGroup er en ledende europeisk leverandør av sensorteknologi og ordrehåndteringsløsninger for et næringsliv i rask utvikling. Siden starten på 90-tallet har vi hatt en sterk vekst, og er nå lokalisert med 14 kontorer i ni ulike europeiske land.

For å gjøre oss bedre rustet til å forsyne nye og stadig voksende kundegrupper med moderne IoT-løsninger som garanterer produktivitetsøkning, etablerer vi nå kontor i Vestlandets hovedstad Bergen.

Region vest representerer en betydelig andel av vekstmotoren i norsk næringsliv, og en lokal tilstedeværelse bringer oss nærmere både våre eksisterende og nye kunder.

Vi åpner dørene til våre splitter nye lokaler på Kalfaret 01.01.2020, og allerede nå inviterer vi deg til å ta kontakt hvis du tror du hører hjemme hos oss. Vi trenger naturlig nok mange dyktige, nye medarbeidere innen presales, aftersales, kundepleie og kundetilfredshetsanalyse (KTI).
Vi skal særlig styrke vårt europeiske HQ i Vestfold med KTI-kompetanse.

Vi tenker oss at du er utadvendt, trygg på å kommunisere med kunder og mer opptatt av hva ny teknologi kan gjøre for oss, enn selve teknologien - altså Kundereisen.

Du liker å holde god orden og selv i hektiske perioder prioriterer du å kontakte Kunden. Du er komfortabel med å bruke telefon, skype og epost til det aller meste, men du er også trygg på KTI-analyseverktøy (gjerne “70-indeksen"). Du jobber analytisk og effektivt på egenhånd. Samtidig er samarbeid, samhold og fokus på å gjøre hverandre gode et helt sentralt suksesskriterie i teamet ditt.

Fordi vi leverer sikkerhetsløsninger til bransjer som krever stor integritet, er plettfri vandel helt nødvendig. Noen års erfaring med kundepleie, kundereisen og kundetilfredshet er viktigere enn en PhD. Du kan regne med grundig opplæring av dyktige og erfarne kolleger.

Med dette i verktøykassa vil du lykkes i denne rollen. Du får lære spennende deler av næringslivet å kjenne svært godt. GSGroup er en dominerende aktør i Norge og har vært det i en årrekke. Det vet våre kunder og du vil nyte godt av det. Samtidig er det din jobb å måle kundetilfredshet og videreformidle budskapet til nye kundegrupper. Du bringer dem tross alt kunnskap om helt nødvendig Applied Sensor Technology (IoT).

Vi gleder oss til å høre fra deg! Ikke vent. Vi åpner kontoret ved årsskiftet, og vurderer søknader fortløpende.

Spørsmål om stillingene kan rettes til vår Business Unit Manager Norway, Stein Olav Skarbø.