Til innholdet

Key Account Manager

GSGroup opplever stor etterspørsel etter våre produkter, behovet for gode teknologiske løsninger som hjelper bedriftene strukturere og effektivisere arbeidsdagen har aldri vært større. Vi søker nå to Key Account Managere til vår field service avdeling på Lysaker for salg av Handyman og Smartday. Selskapet er i sterk vekst og har ambisjoner om ytterligere vekst i tiden fremover. Vi søker nå de rette personene som skal skape denne veksten sammen med oss. Er du den vi ser etter?

Vi ser etter deg som trives å jobbe i team, men også selvstendig med nye kunder, du er engasjert og motivert, og du skaper tillit og gode relasjoner til dine kunder. Du evner å jobbe hardt for å oppnå salgsmålene, både individuelt, og teamets salgsmål. Du har også en god forståelse av hva det innebærer å selge SaaS og softwareprodukter.

Du er god til å lytte og evner å gjennomføre kundemøter med demonstrasjon av våre produkter på en profesjonell og behagelig måte, du er analytisk og dyktig til å vurdere kundens behov.

Som selger hos oss må du like å bli målt og trigges av å skape merverdi for kunden. Du vil få ditt eget salgsbudsjett og bli fulgt opp på dette.

Du må ha relevant salgserfaring og kunne dokumentere gode resultater fra tidligere jobber. Erfaring fra løsningssalg mot bedriftsmarkedet er en fordel. Du blir del av et dynamisk salgsteam, hvor tonen er uformell og direkte. Sammen skal vi ta tak i et spennende marked, som har behov for våre produkter. Det er viktig at du behersker engelsk skriftlig og muntlig.

De viktigste personlige egenskapene vil være:

  • Evne til å bygge langsiktige og gode relasjoner til eksisterende nye kunder
  • Vilje til å jobbe selvstendig og skape resultater
  • Innstilt på å følge kunden gjennom hele salgsprosessen
  • Strukturert og utadvendt
  • Initiativrik og handlingsorientert

Vi tilbyr:

  • En spennende salgsjobb med store utviklingsmuligheter i et internasjonalt selskap.
  • 200 dedikerte kollegaer som ønsker deg velkommen til vårt team!
  • Konkurransedyktige betingelser.

Høres dette interessant ut?

Dette er en spennende mulighet til å bli med et Internasjonalt selskap som satser på videre vekst i et marked som har store behov i tiden fremover! Dersom du har den rette bakgrunn og besitter det "drivet" som skal til for å lykkes i stillingen- hører vi gjerne fra deg.

 

Om GSGroup AS

GSGroup er teknologiselskapet som siden starten av 90-tallet har vært i front med utvikling av IoT og sensorteknologi. Vi er selskapet som har ledet vei for utvikling av moderne løsninger innenfor digital ordrehåndtering. I løpet av denne tiden har GSGroup jobbet seg opp til å bli en ledende aktør i Europa, med kontorer i ni land og kunder over hele verden. GSGroup bidrar til å digitalisere våre kunders virksomheter. Vi leverer i dag blant annet smarte sporings- og gjenfinningsprodukter, avanserte sensorløsninger, flåtestyring, kjørebok og mobile ordrehåndteringssystemer.

Dette digitale økosystemet fanger store mengder data, som skal sorteres, presenteres og gjøres tilgjengelig for våre kunder. Utstyrt med pålitelige og relevante data, setter vi våre kunder i stand til å ta bedre beslutninger som bidrar til økt produktivitet, bedret lønnsomhet og bærekraftige løsninger. Innovasjon er en kjerneverdi i GSGroup.

Vi jobber kontinuerlig med å skape morgendagens løsninger for våre kunder. Vi investerer i utvikling, lytter til brukerne og kombinerer innsikt med kompetanse og kunnskap. På den måten er vi med på å gjøre verden til et litt bedre sted - fordi vi bryr oss.

GSGroup hadde i 2020 en omsetning på NOK 233 og vi er nå ca 200 ansatte. Vår produktportefølje består av merkevarene Handyman, Smartday, Lommy, Spotguard, Paikannin, Flextrack og MyFleet.

 

Søk på stillingen her