Til innholdet

"Tech-savvy" Supportmedarbeider

Er du strukturert, systematisk og løsningsorientert? Drives du av å finne optimale løsninger for våre kunder og hjelpe dem om de står fast? Kjenner du deg igjen i noe av dette, ønsker vi at du leser videre. GSGroup er i sterk vekst og har ambisjoner om ytterligere vekst i tiden fremover. Vi søker derfor en dyktig og serviceinnstilt supportmedarbeider til vår avdeling på Lysaker.

Du motiveres av å finne løsninger på enkle så vel som krevende problemstillinger, oppnå resultater sammen som et lag, og å bidra til å skape den gode kundeopplevelsen som danner grunnlaget for fornøyde kunder.

Den vi ser etter må være trygg og god i både skriftlig og muntlig kommunikasjon med kunder og samarbeidspartnere.

For å lykkes i rollen må du være god til å prioritere, være en god problemløser, holde roen i stressende situasjoner, inneha evnen til å forklare kompleks informasjon på en lettfattelig måte, og ta til deg ny informasjon via egenlæring så vel som i fellesskap. Hos oss vil du jobbe med våre mobile ordrehåndteringsløsninger Handyman og Smartday.

Din aller viktigste oppgave er å sørge for at kundene våre sitter igjen med en god opplevelse etter å ha vært i kontakt med oss.

 

Arbeidsoppgaver

  • Være kundens kontaktpunkt i GSGroup for supporthenvendelser
  • Løse supporthenvendelser, både enkle og avanserte
  • Være en god rådgiver for kundene i bruken av løsningene våre
  • Yte god kundeservice og følge kunden fra start til slutt
  • Bidra til digitalisering og utvikling av løsninger og tjenester
  • Lage og vedlikeholde innhold i kunnskapsbase


Kvalifikasjoner

  • Erfaring fra en tilsvarende rolle, hhv brukerstøtte/support. Egen interesse/hobby relatert til teknologi og personlig egnethet kan veie opp for manglende yrkeserfaring.
  • God datakompetanse og systemforståelse (noe kunnskap om serverteknologi er en fordel)
  • God på feilsøking, og innehar analytiske evner (Windows IT-teknologier)
  • Kjennskap til Microsoft SQL Server-terminologi er et pluss, men ikke et krav
  • Svært god muntlig og skriftlig fremstillingsevne i norsk/svensk og engelsk (behersker du flere språk er det selvfølgelig flott)


Vi tenker oss at du:

  • Vet hva god service og godt kundefokus innebærer
  • Jobber like godt på egenhånd som i team
  • Kan tilegne deg kunnskap raskt, og har interesse for teknologi
  • Drives av å nå nye mål
  • Er opptatt av kvalitet i alle ledd
  • Trives i et miljø der det til tider kan bli svært hektisk


Vi kan tilby deg en arbeidsplass i et internasjonalt selskap, med markedsledende produkter og konkurransedyktige betingelser. Hos oss får du stor påvirkningsmulighet på utvikling av løsningene. Vi er stolte av våre dyktige kollegaer innen mange ulike fagfelt, og har et sterkt faglig og sosialt miljø.