Til innholdet

Vil du bidra til å optimalisere kundereisen mellom salg og drift?

Vår leveransekonsulent har gjort et internt opprykk. Derfor søker vi i GSGroup nå en ny medarbeider til å overta jobben med å kvalitetssikre at våre kunder får rett produkt og at opplæring og onboarding skjer til avtalt tid. Arbeidssted vil være ved vårt hovedkontor i Sandefjord.
Som leveransekonsulent er du en sentral del av kontakten til våre kunder. Du må kunne koordinere og fungere som et naturlig bindeledd mellom salg og drift
Du vil gjennomføre opplæring i bruk av våre løsninger, samt utføre oppdrag rundt oppsett av systemet for kunder.
Det er en fordel om du har interesse for, og/eller erfaring med bil-elektro. Sagt på en annen måte: Du forstår hva vi snakker om når vi nevner Ohms lov, og du klarer fint å lese koblingsskjemaer.
Dine daglige arbeidsoppgaver består blant annet av planlegging og gjennomføring av installasjoner, samt opplæring og kursing av kunder. I tillegg vil du utføre konsulentoppdrag for kunder, og opprette og vedlikeholde kontakt med 3.parts-verksteder. Noe reisevirksomhet må regnes med.


Vi tenker oss at du kjenner deg igjen i noen av disse punktene:

  • God teknisk forståelse
  • Løsningsorientert
  • Glad i mennesker og har en positiv innstilling
  • Erfaring med kundekontakt er en fordel
  • Behersker norsk og engelsk, muntlig og skriftlig.

Vi kan tilby

Konkurransedyktige betingelser, et internasjonalt kompetansemiljø med over 200 entusiastiske medarbeidere og gode utviklingsmuligheter. Du får også i stor grad være med og forme egen hverdag.