Til innholdet

Versjonshistorikk

Her finner du informasjon om hva som er nytt i de forskjellige Handyman utgavene

Handyman Mobile

2.0

  • Støtte for ny ressursplanlegger på server som åpner for planlagt dato på ordre. Dette krever Handyman Office 9.2.1 eller høyere
  • Støtte for Rettighetsstyring på ordrekategori. Dette krever også Handyman Office 9.2.1 på server
  • Støtte for URL som dokumenttype. Dette krever en Office versjon på server som annonseres senere

1.19

  • Hastighetsforbedringer
    • Ordremeny er raskere
    • Bedre plassering av menyer
    • Forbedret grensesnitt for ordreliste og listen for timer og kostnader
    • Forsinkelse ved markering av søkeresultater
    • Gruppering og sortering av ulike lister er forbedret
  • Tsjekkisk språk er inkludert
  • Intervall for minutter ved føring av tid kan konfigureres til 1, 5, 10, 15 eller 30 minutter

1.18.1

  • Hastighetsforbedringer
  • Flere feilrettelser

1.17

  • Større felt for å lette inntastingen
  • Støtte for nye hendelsetyper

1.16

16.10.2019 

  • Støtte for redigering av PDF filer
  • Flere blå knapper for enklere bruk
  • Støtte for FTPS ved sending av bestilling

1.15.1

04.08.2019 

  • Hurtiglister for timer & kostnader
  • Multi-enhet forbedringer
  • Service-historikk forbedringer

Handyman Office

9.2.1

Detaljer

  • Oppdatert integrasjon og fornyet funksjonalitet i Office for Boligmappa
  • Kart er nå kompatible i forhold til nye forutsetninger fra leverandør
  • Ny innstilling for lønnsarter for å tillate at de blir automatisk godkjent i timegodkjenningsmodulen
  • Ny rettighetstyring for ordrekategorier for å bestemme hvem som kan endre disse på mobilen
  • Hastighetsforbedringer i Office for utskrift av ordre-rapporter, innloggingsprosess og meldingslogg

9.0.2

Detaljer

  • Ny ressursplanlegger

8.2.2

Detaljer

  • Budsjett for ordre er forbedret
  • Timegodkjenningsmodulen er forbedret

8.2.1

Detaljer

  • Oppdatert brukergrensesnitt i dialogen for å legge til tid & andre kostnader
  • Støtte for skjermer med høy oppløsning
  • Lønnseksport er utvidet til å ha med lønnsartens navn til lønn og enhet
  • Ordreeksport utvidet til å inkludere kundens feilbeskrivelse
  • Ordre import utvidet til å inkludere inntektskategorier

8.1.2

Detaljer

  • Innstilling per bruker om den har lov til å endre avtaler eller ikke på mobil
  • Innstilling for om sjekklister skal låses etter signering av kunde
  • Støtte for flere variable mottagere ved oppsett av automatisk sending av sjekkliste

8.1.1

Detaljer

  • MultiDevice - Hver bruker som har en lisens kan nå ha Handyman på flere enheter

8.0.4

Detaljer

  • Service modulen rettighetsstyres så kun valgte profiler kan endre data

8.0.3

30.10.2019 - Detaljer

  • Ny kompakt ordreveiviser
  • Automatisk innlogging i Kjørebok
  • NELFO versjon 5 sjekklister
  • Tilbud - bedre støtte for egne betingelser
  • Tilbud - bruksforbedringer
  • Kontrakt - forbedringer i veiviser
  • Enklere flytting av utstyr / endring av eier
  • Sjekklister tilgjengelig i Handyman Time
  • Bedre handtering av aktive sjekklister med gammel versjon

8.0.1

19.11.2018

  • Denne versjonen introduserer vårt nye rapportsystem med nytt utseende på alle rapportene som er knyttet til ordre.
  • Ny konfigurasjonsside for rapportoppsett, rapportspråk og tilpassede rapporter.
  • Ny analysemodul der brukerne kan opprette egendefinerte rapporter uavhengig av ordrer.
  • Konfigurering av automatiske utskrifter er endret med muligheten til å stoppe / starte tjenester per utskriftstype (utskrift, e-post, kopi til mappe).
  • GDPR-tilpasninger
  • Forutsetter at .NET 4.6.2 er installert.
  • Handyman Administrator støttes ikke lenger og er fjernet fra produktet.