Til innholdet

Versjonshistorikk

Her finner du informasjon om hva som er nytt i de forskjellige Handyman utgavene

Handyman Mobile

1.16

16.10.2019 

  • Støtte for redigering av PDF filer
  • Flere blå knapper for enklere bruk
  • Støtte for FTPS ved sending av bestilling

1.15.1

04.08.2019 

  • Hurtiglister for timer & kostnader
  • Multi-enhet forbedringer
  • Service-historikk forbedringer

Handyman Office

8.0.3

30.10.2019 - Detaljer

  • Ny kompakt ordreveiviser
  • Automatisk innlogging i Kjørebok
  • NELFO versjon 5 sjekklister
  • Tilbud - bedre støtte for egne betingelser
  • Tilbud - bruksforbedringer
  • Kontrakt - forbedringer i veiviser
  • Enklere flytting av utstyr / endring av eier
  • Sjekklister tilgjengelig i Handyman Time
  • Bedre handtering av aktive sjekklister med gammel versjon

8.0.1

19.11.2018

  • Denne versjonen introduserer vårt nye rapportsystem med nytt utseende på alle rapportene som er knyttet til ordre.
  • Ny konfigurasjonsside for rapportoppsett, rapportspråk og tilpassede rapporter.
  • Ny analysemodul der brukerne kan opprette egendefinerte rapporter uavhengig av ordrer.
  • Konfigurering av automatiske utskrifter er endret med muligheten til å stoppe / starte tjenester per utskriftstype (utskrift, e-post, kopi til mappe).
  • GDPR-tilpasninger
  • Forutsetter at .NET 4.6.2 er installert.
  • Handyman Administrator støttes ikke lenger og er fjernet fra produktet.