Til innholdet

Handyman Office versjon 8.0.3

14.12.2019 (8.0.3.10995)

Forbedringer

  • Ny innstilling som aktiverer kompakt ordre veiviser.
  • Bedre brukervennlighet når man oppretter tilbud til ordre
  • Bedre støtte for å lage skreddersydde betingelser for tilbud
  • Mulighet for å lage autentiserings token til Travel Log brukere
  • Oppgradering av NELFO sjekklister til versjon 5
  • Ny innstilling for om kundekontakter eller kun kontakter knyttet til installasjoner skal vises i ordre veiviser
  • Flere muligheter når man setter neste service dato i kontrakt
  • Vi har separert muligheten for å flytte og endre eier på utstyr til 2 funksjoner
  • Sjekklister og sjekklistedefinisjoner synkroniseres nå til brukere med lisens for Handyman-Tid
  • Vi oppdaget at noen aktive sjekklister ikke ble sendt til mobil. Dette er rettet.

Versjonshistorikk for 8.0.3

Dato

Build

Feilrettelser

26.02.2019

10925

  • Opprinnelig versjon

11.04.2019

10952

  • Vi støtter lengre verdier for inndelinger
  • Endringer i tilbudsdokumentet ble ikke lagret når man navigerer i tilbudsveiviseren
  • Det var ikke mulig å slette registreringer under tid & kostnader
  • Vi har fått på plass manglende oversettelse av innhold i epost som sendes for utgåtte kontrakter
  • Feil er rettet ved import av kunder 
  • Utstyrsnummer ble ikke vist som forventet i lister og rapporter
  • Legge til materiell med kjent nummer fikk ikke treff i prislister

03.05.2019

10958

  • Påkrevde felt manglet i faktura eksport
  • Historiske registreringer ble ikke låst 
  • Ikon som indikerer at faktura er sluttfakturert manglet når man manuelt setter ordre som sluttfakturert
  • Rettet feil når man har dokumenter som vedlegg til faktura

03.06.2019

10965

  • Pris for materiell var ikke synlig i kontrakt-veiviser 
  • Order ble utelatt fra eksport når ordren ble satt som kontrollert.
  • Feil ikon for kontrollert status i timegodkjenningsmodulen.

27.06.2019

10973

  • Ny logikk for å avgjøre om sjekklister skal være synlig på mobil eller ikke

06.09.2019

10983

  • Feil som forhindret bruk av inndelinger når man fører tid & kostnader
  • Ikke mulig å aktivere "Lagertelling på mobil"
  • Nytt felt for intern ID <HSInstallationID> til bruk ved import av utstyr
  • Mer informasjon for kunder oppgraderer fra eldre versjon til 8.0 så det blir enklere å oppgradere

30.10.2019

10993

  • Import av utstyr kunne generere duplikate registreringer
  • Automatisk sending av sjekklister etter synkronisering (før ordre er ferdig) fungerte ikke
  • Epost til saksbehandler ble ikke sendt riktig ved bruk automatisk epost oppsett
  • Versjonsinfo manglet i oppgraderingstjenesten
  • Kompatibilitetsnivå for databasen settes til nivå for server om nivå er lavere enn SQL 2008
  • Oppdateringstjenesten er oppdatert for å detektere riktig server type

14.12.2019

10995

  • Retter problem med uleselig utskrift på enkelte skrivertype (bl.a OKI).
  • Sikrer at det kun opprettes en serivce oppgave for objekter som har flere sammenfallende service intervaller.
  • Retter problem med duplisering av installasjoner ved import fra ERP system.