Til innholdet

Smartday

Support

Telefon

Telefon

+47 22 79 76 33

Fjernhjelp

Fjernhjelp

Klikk her...

Kontaktskjema

Kontaktskjema

Klikk her...

FAQ

Dersom sjekklisten ikke allerede eksisterer kan du sende en forespørsel til support@smartday.no, og vi kan estimere tid og pris som skal godkjennes og eventuelt bestilles fra kunden. Når dette er gjort er sjekklisten tilgjengelig i din Smartday.

Ja, når du gjør et storsøk, får du likevel opp en dialogboks som viser søkeresultatet. Øverst i resultatet vil du se at det står et «Filter». Klikk på «Vis» og legg til ønskede kriterier. Du kan legge til flere om du ønsker et enda mer spesifikt søk.

Øverst i høyre hjørne i Planner står navnet man er logget på med. Trykk på navnet ditt og du åpner en dialogboks med mulighet for å endre språk og tidssone.
Velg deretter det språket du ønsker, og restart Smartday Planner for å sørge for at alle endringer er gjort.

Forsøk å logg ut og inn igjen. Skulle det ikke bedre noe er det lurt å avinstallere appen for å laste den ned. Husk å ta sikkerhetskopi før du gjør dette.

Husk at du må Akseptere en oppgave før du kan starte tiden på den. Når du har akseptert arbeidsoppgavene kan du trykke på Start og velge timegruppe.

Dette styres av brukerrettigheter, og det er det Smartday-administratoren i din bedrift som tildeler/drifter.

Fordi Smartday er utviklet i Danmark, er dansk default i Smartday. Du kan endre språk i dine innstillinger. Det kan være steder i programmet hvor oversettelse mangler. Vi jobber stadig med å tilpasse og forbedre produktet.

Nei, men man kan få endret passord hos Smartday-administrator i din bedrift som kan endre dette i Planner.

Kontakt Smartday-administrator i din bedrift. Dersom du er administrator kontakter du support@smartday.no

Kontakt Smartday-administrator i ditt firma. Er du administrator tar du kontakt med support@smartday.no

driftsinformasjon

Sjekk status her...

 

fjernstyring

Klikk her...

 

hjelpevideoer

Klikk her...