Til innholdet

handyman - ordresystem for den moderne håndverker

For en mer effektiv og lønnsom arbeidshverdag. Handyman er løsningen for bedrifter med behov for egne tilpasninger​. 

alt

Handymans tilleggsmoduler vises i oversikten under. Der vil du finne mere informasjon hver enkelt modul

Vi har flere ekstra-funksjoner som enkelt kan tilpasses dine behov. Mere informasjon kommer snart..

Vårt tilbud av forskjellige kurs strekker seg fra standard kurs for både nye og eksisterende brukere til skreddersydd opplæring tilpasset din bedrifts måte å bruke Handyman på.

Les mer her

handyman

Handyman er blitt et av de viktigste verktøyene for moderne håndverker. Her får du fullstendig oversikt over planlagte hendelser, kan gi tilbud ute hos kunden, fakturere timer og mye mer - alt via telefon, PC eller nettbrett. 

Handyman lar deg dokumentere, oppdatere pågående og avsluttede oppgaver, vise rapporter og best av alt - en sømløs digital kommunikasjon mellom de som sitter på kontoret og de som jobber ute. Sømløs informasjonsdeling som sendes automatisk til ordre- og økonomisystemet. 

Verktøyet er modulbasert og kan tilpasses bedriftens behov. Det er enkelt å legge til, eller endre moduler, for Handyman er ment for å vokse sammen med bedriften. 

Si hei til fremtidens digitale og papirfrie hverdag. 

handyman mobile

Handyman Mobile er appen som installeres på smarttelefon/nettbrett for iOS, Android eller Windows, og er verktøyet som brukes av teknikerne ute i felt. Handyman Mobile er et standardprodukt som lar kunden tilpasse utseende og funksjoner selv, etter behov. Registrering av vare- og timeforbruk ved installasjoner foregår på Handyman Mobile, samt dokumentasjon med bilder og sjekklister.

Med en brukerlisens kan man benytte Handyman Mobile på opptil 5 forskjellige enheter. Siden Handyman virker uten internettkobling er man begrenset til å bruke en enhet om gangen, men appen sørger for at dette kan gjøres på en smidig måte.

Les mere her

handyman office

Handyman Office er ordrebehandlingssystem og administrasjonsverktøy for Handyman. Her ligger alle funksjoner som saksbehandler, prosjektleder, avdelingssjef eller «dispatcher» trenger for å registrere, planlegge og kontrollere/ sluttføre ordre. Her vil alle innsamlede data enkelt ligge tilgjengelig for historisk tilgang.

I Handyman Office settes rettighetene for mobil-brukere (teknikere) og saksbehandlere.
Handyman Office konfigureres etter brukeren sine behov, og kan enkelt konfigureres av systemansvarlig ved hjelp av brukerprofiler slik at man bare har tilgang til relevante funksjoner.

Les mere her

tilleggsmoduler til handyman

tilbudsmodul

Modulen lar deg opprette tilbud når du er ute hos kunden. 

Les mere her

timegodkjenning

Effektiv kontroll, justering og godkjenning av grunnlag for lønn før dataene overføres til lønnssystemet.

Les mere her

servicehåndtering

Gir deg muligheten til å selge serviceavtaler til dine kunder. Servicehistorikk og dokumentasjon gir en unik service og relasjon til dine kunder.

Les mere her

ressursplanlegger

En brukervennlig løsning for kortsiktig og langsiktig ressursplanlegging i bedriften.

Les mere her

avansert tidtaker

Bruk start-stopp -funksjonen for å registrere arbeidstiden fortløpende fremfor etterregistrering.

Les mere her

lager og bestilling

Få bedre kontroll på lagerbeholdning og bestill materiell direkte fra grossist via Handyman Mobile.

Les mere her

hendelser

Modulen gir deg automatiske meldinger med SMS og epostbåde internt og til dine kunder. Dette sikrer en effektiv kundekommunikasjon.

Les mere her

gjentakende service

Har du oppgaver som gjentar seg, som f.eks. serviceavtaler eller løpende vedlikehold?

Les mere her

materialregnskap

For deg som har behov for sporing og dokumentasjon av bruken av miljøgasser og andre miljøfarlige midler.

Les mere her

handyman i skyen

Enkel drift av Handyman uten dyr infrastruktur og med garantert driftssikkerhet og tilgjengelighet.

kjørebok/flåtestyring

Bruk våre sensorprodukter slik at ordrehåndtering og fakturering av reisekostnader blir enklere.

Les mere her

Kom i gang i dag

Bestill Handyman

For mindre bedrifter som kan bruke standardiserte maler er Smartday løsningen. Kontakt oss for mer info.

alt

Dynamics 365 Business Central udvidelse til handyman

Handyman-utvidelse for Field Service Management

GSGroup tilbyr en utvidelse for å integrere Field Service Management Software Handyman sømløst med ditt Microsoft Dynamics 365 Business Central-system. Gled deg over integrerte papirløse, digitale serviceprosesser. Gled deg over en rask, problemfri implementering. Kontakt oss og la Handyman sette fart på serviceproduktiviteten din nå.

våre partnere

Les mer