Gjør din bedrift rustet for å møte fremtiden!

Verden blir stadig mer digitalisert. En utvikling som gjelder for de fleste bransjer. Her presenterer vi noen verktøy som vil bidra til et skikkelig digitalt løft for bedriften din, samtidig som terskelen for å ta de i bruk i jobb-hverdagen er lav.

 

De aller fleste av oss har med smart-telefonen over alt, men allikevel bruker bare 4 av 10 service- og håndverkerbedrifter apper på telefonen som arbeidsverktøy*. Med GSGroups brukervennlige verktøy for smart-telefoner, kan du og dine medarbeidere få en enklere og smartere arbeidsdag, slik at dere får bedre innsikt og oversikt – og mer tid til kjernevirksomheten.

BRUK MOBILEN SOM VERKTØY

Å drive med manuell papirbasert administrasjon er en tidstyv som du enkelt kan kvitte deg med ved å ta i bruk digitale verktøy på mobilen.

Med Smartday fra GSGroup på din smart-telefon, kan du enkelt legge inn nye ordre, føre timer, dokumentere og fakturere ved hjelp av mobilen – der du til en hver tid er. På denne måten blir dere kvitt en utfordrende tidstyv, samtidig som dere får mye bedre oversikt og innsikt. Det frigjør tid til kjernevirksomheten deres slik at effektiviteten og lønnsomheten kan bedres.


Handyman er en tjeneste laget for bedrifter med folk i felten. I følge undersøkelser øker 8 av 10 bedrifter effektiviteten sin etter å ha tatt i bruk Handyman**.

Med Handyman fra GSGroup på mobilen, kan alt registreres umiddelbart der informasjonen oppstår – der du er. Informasjonen sendes automatisk til ordre- og økonomisystemet og ved hjelp av Handyman Office holder du oversikten over oppdragsmengden. Bedriftene som har tatt tjenesten i bruk forteller om økt produktivitet og redusert papirarbeid. De som jobber ute, jobber også mer effektivt. Med Handyman elimineres mange manuelle rutiner. Dobbeltregistreringer unngås og feilkilder i faktureringsprosessen blir borte.

Handyman har en rekke tilleggsmoduler som f.eks. Service Management, Logistikk, Ressursplanlegging og Elektronisk kjørebok. Handyman har også integrasjoner mot de fleste store økonomisystemene.

VELG ELEKTRONISK KJØREBOK

Med kjørebok fra GSGroup forenkler du jobbhverdagen og sikrer at din bedrift oppfyller skattemyndighetenes dokumentasjonskrav for bruk av yrkesbiler.

Kjøreboken TravelLog passer for alle bedrifter, uansett størrelse, og uavhengig av om de ansatte har egne, faste eller deler biler. Kjøreboken gir deg automatisk dokumentasjon av alle reiser, og sparer din bedrift for mye tid. Vi har tatt mål av oss å gjøre kjøreboken så enkel som mulig. Det har ført til at den er så enkel i bruk at opplæring sjelden er nødvendig. Kjøreboken gir deg mer produktiv arbeidstid og minst mulig tid i systemet

 

Har du et stort antall kjøretøy? Da er flåtestyringsverktøyet FleetSystem fra GSGroup ideelt for å få innsikten og oversikten som skal til for å optimalisere logistikken.

Med flåtestyring oppnår du bedre oversikt og enklere administrasjon av dine ressurser. Det gir høyere effektivitet og kvalitet på dine tjenester.

FleetSystem er et webbasert system med et bredt utvalg av funksjoner og muligheter. Systemet gir en fullstendig oversikt over bedriftens kjøretøy i sanntid.

SIKRE VERDIENE DINE

Objektene dine er mobile, og det er du også. Derfor har vi laget en app som gir deg full oversikt over de siste posisjonene til alle dine eiendeler – rett på mobilen.

Med Spotguard fra GSGroup får du presis informasjon om posisjon og eventuelle varsler dersom noe av ditt verktøy, maskiner eller kjøretøy blir flyttet. Skulle noe forsvinne eller bli stjålet, er det trygt å vite at 98 % av alle objekter hvor SpotGuard er installert, gjenfinnes. De aller fleste innen 48 timer.

 

* Norstat, 2017
** GSGroup Data Report, 2016

TA KONTAKT MED OSS

Lurer du på hvilke digitale verktøy du skal velge? Vi hjelper deg med å skreddersy en pakke med produkter som gir den optimale effekten for din bedrift. Ta kontakt med GSGroup i dag, så lager vi et opplegg spesielt tilpasset ditt behov.

GSGroup AS

GSGroup AS er en ledende Europeisk leverandør av tjenester og systemer for mobile datafangstløsninger. Produktporteføljen består i dag av merkevarene Handyman, Smartday, Guard Systems, Spotguard, Paikannin.com og MyFleet. Selskapet ble etablert i 1992 med hovedkontor i Sandefjord og har 9 heleide datterselskaper i Europa. Konsernet har over 120 000 aktive abonnementer, 150 ansatte og solid økonomi.