mobil ordrehåndtering
dette er ordrehåndtering
Hver dag benytter mange tusenvis av håndverkere og servicearbeidere våre verktøy for å effektivisere driften. Applikasjonene gjør det enkelt å opprette tilbud, legge inn nye ordre, føre timer, dokumentere og fakturere ved hjelp av mobilen. Det frigjør tid til kjernevirksomheten, slik at effektiviteten og lønnsomheten bedres.
Moderne ordrehåndterings-verktøy for små og store bedrifter.
Overgangen fra papirbasert til digital administrasjon er godt for lommeboka og miljøet
Modulbasert oppbygging gjør at du kun trenger å velge akkurat det du trenger når du trenger det.
Før timer, fakturer, dokumenter opprett ordre og mye mer direkte via mobil, nettbrett eller pc.
Vi sørger for at dine data er trygt lagret og at den enkeltes personvern ivaretas.
Enkel integrasjon til vår kjørebok-løsning
Jeg vil vite mer om mobil ordrehåndtering
Handyman - for bedrifter med behov for egne tilpasninger
Modulbasert system som gjør det enkelt å forme løsningen etter dine behov. Registrering av timer og materialforbruk, og dokumentasjon av utført arbeid går raskt. Egendefinerte ordlister, tegning på bilder og ferdige sjekklister. Informasjonen sendes automatisk til ordre- og økonomisystemet.
Les merSmartday - smarte løsninger for en effektiv arbeidsdag
Enkel timeregistrering og en god ressursplanlegger lar deg holde oversikten over oppdragsmengden og tildele jobber til de som befinner seg nærmest. På denne måten blir dere kvitt en utfordrende tidstyv, samtidig som du får bedre oversikt og innsikt.
Les mer
produktnyheter
Verden står ikke stille. Det gjør ikke vår teknologi heller. Her kan du lese mer om produktoppdateringer
Les mer