Dynamics 365 Business Central
Handyman-utvidelse for Field Service Management
GSGroup tilbyr en utvidelse for å integrere Field Service Management Software Handyman sømløst med ditt Microsoft Dynamics 365 Business Central-system. Gled deg over integrerte papirløse, digitale serviceprosesser. Gled deg over en rask, problemfri implementering. Kontakt oss og la Handyman sette fart på serviceproduktiviteten din nå.
Din optimaliserte serviceoperasjon starter her
Handyman Mobile - appen for uteserviceteknikere
Handyman er en standard programvare for feltservicestyring som muliggjør en papirfri mobil serviceprosess med en konstant elektronisk informasjonsflyt mellom feltpersonalet og kontoret.
Systemet gjør det mulig for feltservicesentriske selskaper å effektivt administrere ordrer, ressurser, prosjekter, serviceobjekter, dokumentere feltarbeid, samt spore og ruteoptimalisere servicebiler. Handyman-systemet er en standard programvare som brukes av mer enn 30 000 daglige brukere over hele verden.
Handyman Mobile er tilgjengelig i de aktuelle butikkene for MS Windows, iOS/iPhone/iPad og Android. Den mobile service-appen er 100 % frakoblet: Feltserviceteknikere kan bruke hele løsningen selv uten mobildekning. Med en sofistikert synkroniseringsmekanisme utveksler Handyman Mobile alle relevante data med Dynamics 365 Business Central-systemet.
funksjoner laget for dine serviceteknikere
- funksjoner laget for dine serviceteknikere
- Mobil tidsregistrering
- Registrer materialforbruk
- Fyll ut tilpassede sjekklister og serviceskjemaer
- Fotodokumentasjon
- Mobile signaturer
- Digital servicerapport for kunder
- Tilgjengelig på følgende språk: tsjekkisk, dansk, nederlandsk, engelsk, finsk, fransk, tysk, ungarsk, italiensk, norsk, spansk, svensk og tysk
handyman ressursplanlegger - planlegg arbeidsstyrken din effektivt
Handyman Resource Planner muliggjør enkel og effektiv planlegging av mobil arbeidskraft. Oppgaver kan planlegges i den grafiske planleggingstavlen intuitivt via dra-og-slipp. Systemet lar deg raskt finne dyktige og tilgjengelige ressurser - samtidig som du optimaliserer ruter og tidsplaner. Handyman Resource Planner er en del av Handyman Office.
sømløs integrasjon med ms dynamics 365 business central
Integrasjonen gjør alle nødvendige grunnleggende data fra Business Central tilgjengelig i Handyman, f.eks. debitorer, butikker, leverandører og varer, ressurser, arbeidstyper og serviceordretyper. Ordrer kan opprettes i MS Dynamics BC som vanlig. Ved behov kan ordrer også opprettes i felten i Handyman Mobile. Utvidelsen mobiliserer både salgsordrer, service og prosjekter.
Enkel og rask implementering
- Utvidelsen er testet og godkjent av Microsoft
- Last ned og installer Handyman Field-Service Management Extension for MS Dynamics 365 Business Central fra Microsoft Appsource eller via side-loading.
- Tilpass grensesnittet til dine behov via enkel konfigurasjon i Business Central.
- Tilpassede utvidelser tillater ytterligere tilpasning
- Utvidelsen vedlikeholdes av GSGroup med egne kvalifiserte BC-utviklere.
- I bruk i små og store prosjekter i en rekke land.
Din digitale serviceprosess ved hjelp av Handyman og Business Central
- Opprett ordrene dine i Business Central som vanlig. Du kan jobbe med salgsordrer, serviceordrer eller prosjekter.
- Valgfritt: Start ressursplanleggingen i Handyman Office for å planlegge jobben for en eller flere teknikere.
- Serviceteknikerne dokumenterer arbeidet sitt i Handyman Mobile.
- Valgfritt: Validere og godkjenne oppføringer gjort på den mobile enheten i Handyman Office eller i Business Central.
- Oppføringer registrert i Handyman (f.eks. registrerte arbeidstyper for materialforbruk) overføres direkte tilbake til Dynamics 365 - klar for bestilling og fakturering.
Fordeler som tusenvis av Handyman-brukere nyter godt av hver dag
- Rask implementering
- Utprøvd, brukervennlig brukergrensesnit
- Høyere produktivitet - i felten og på kontoret
- Reduserte servicekostnader
- Mindre administrativt arbeid
- Regelmessige oppdateringer og forbedringer