Til innholdet

Handyman Office versjon 9.4.1

Høydepunkter

  • Programikonene er oppdatert til å samsvare med selskapets merkevarebygging
  • Nye innstillinger i ressursplanleggeren for å aktivere automatisk oppdatering - "kioskmodus"
  • Mulighet for å konfigurere egendefinerte farger for oppgaver i planleggeren per ordrekategori
  • Planlagt materiell støttes for alle ordretyper
  • Mulighet for å velge om lagerbeholdning inkluderer planlagt materiale
  • Nye innstillinger for brukere av ordrekontroll for å velge når eksport av registreringer gjøres i henhold til valgt godkjenningsstatus. Lagerbevegelser kan konfigureres til å eksporteres kontinuerlig

Andre forbedringer

  • Dokumenttype URL støttes nå i Office og kan synkroniseres med mobil
  • Nye hendelsesvariabler er tilgjengelig når du oppretter nye hendelsesmaler eller legger til hendelse i en ordre
  • Sortering av ressurser i planleggervisningen gjenopprettes mellom øktene hvis manuell sortering av ressurser er aktivert for brukeren
  • Mer detaljerte rettighetsinnstillinger for redigering av utstyr på mobil
  • Hvis planlagt materiale er satt til å oppdatere lagerbeholdning, må brukeren velge hvilket lager som skal legges til overflødig materiale
  • Forbedret tallformatering i budsjettrapporten
  • Automatisk utskrift - ny mulighet for kun å aktivere lagring av PDF dokumenter
  • Stabilitetsproblemer i integrasjon med Boligmappa (Norge) er utbedret
  • Støtte for lagerreservasjoner til materiell
  • Innført beskrivelsestekst for artikkelpakker
  • Feilrettelse - Android brukere måtte synkronisere to ganger etter aktivering av lisens for å få alle grunndata (Gjelder kun versjon 795 og tidligere)

Integrasjonsendringer

Alle endringer relatert til integrasjon er å finne i vår API dokumentasjon: Handyman Reference Guide 

Lansering

Denne versjonen ble lansert i Oktober 2020, men ble ikke tilgjengelig på automatisk oppdatering før med versjon 9.4.2