Handyman Office versjon 9.6.3
Høydepunkter
- Optimaliseringer i synk for å redusere tid til synkronisering
- Utvidet funksjonalitet i HM-API (egen dokumentasjon)
- Utvidet funksjonalitet i timegodkjenningsmodulen
Oppdateringer 9.6.3
04.03.2022 |
9.6.3.29321 |
Første versjon |
09.03.2022 |
9.6.3.29325 |
|
17.03.2022 |
9.6.3.29329 |
|
23.03.2022 |
9.6.3.29333 |
|
01.04.2022 |
9.6.3.29336 |
|
11.04.2022 |
9.6.3.29338 |
|
26.04.2022 |
9.6.3.29344 |
|
04.05.2022 |
9.6.3.29345 |
|
Konfigurasjon
- Mulighet for å opprette administrator til Customer Portal
- Oppdaterte sjekklister fra ØS Varme (Fjernet gamle fra Øgland systemer)
- Vis kun grossistliste ihht faggrupper som bruker tilhører
- Nye parametere for automatisk e-post (kundereferanse og hovedordre)
- Fullført sjekkliste ble skrevet ut til tross for at innstillinger kun tillater utskrift når bestillingen er fullført
Kunde
- Vi fjernet gamle innstillinger for Customer web. Erstattes av Customer Portal
Ansatt - Timegodkjenning
- Behold fokus på riktig rad ved godkjenning av timer
- Lagt til felt for Start/Stopp ved endring av time registrering
- Begrens tilgjengelige lønnsarter ihht tilgjengelige grupper for brukeren
- Lagt til filter for å se ansatte uten timer- og kostnadsregistreringer
- Flytting av timer mellom ordre utløste ikke oppdateringer for begge ordrene
Ordre
- Nye innstillinger for å begrense sending av registreringer til mobil på ordrenivå
- Konfigurasjon av grense for hendelsesaktivitet resulterte i feil hendelsestidspunkt
- Feil ordredetaljer kunne vises i ordrelisten. Skjuler nå ordrepanelet når automatisk filtersøk er aktivert
- Kopierer teksten for årsak til avvisning av ordre til deltakermeldingsfeltet for å beholde historikken
- Legge til planlagte datoer i ordremodulen gjør at ordre nå vises som planlagt i planleggeren
- Eksporterte poster er ikke synlige i log per ordre. Gjenskapt manglende loggoppføringer 6 måneder tilbake i tid
Planlegger
- Stabilitetsforbedringer
Service
- Liste over serviceskjemaer hoppet til toppen etter å ha lukket redigeringsprogrammet for et skjema
- Endret standard til 'Vis på utskrift' for oppgaver i serviceskjema
Control Center
- Lagt til brukergrensesnitt for HM-API-konfigurasjonsinnstillinger
- Lagt til tjeneste for aktivitetsvarsling
Synkronisering
- Forbedret synkronisering av prislister for å redusere belastningen ved oppdatering fra server
- Ytelsesforbedring for første synkronisering etter deaktivering av lisens
- Ytelsesforbedring for synkronisering av timer og kostnader, ansatte, dokumenter og bestillinger
- Synkronisering av kategorier vil kun synkronisere gyldige kategorier
- Ny Parameter for å angi hvor mange uker med timeliste som skal synkroniseres til mobil
- Endringer i kundens e-post ble ikke synkronisert til mobil
- Forbedret logikk ved synkronisering av mobilavtaler
Handyman-API
- Ny mulighet for å hente rapporter fra server ved hjelp av HM-API fra mobil
- Bestillinger opprettet via API vil få ERP-nummer fra avdelingsoppsett hvis det er aktivert
- Lagt til autorisasjonsnivå på alle endepunkter
- Nye funksjoner og endepunkter. Dokumentasjon er oppdatert i swagger
XML-integrasjon
- Støtte for import av kost for lønnsarter
- Utvidet import og eksport med interne ID-er for installasjoner
- Alle endringer er dokumentert i våres API dokumentasjon: Handyman Reference Guide
Annet
- Meny-plugins har nå støtte for flere enn en entitet av gangen
- Import av prisliste via CSV-fil oppdaterte ikke Varenummer 2
Nedlasting
Tilgjengelig via automatisk oppdatering siden 09.05.2022.