Til innholdet

Styrk relasjonen til dine kunder

Med servicemodulen fra Handyman får du detaljert oversikt over planlagt og utført arbeid. 

Modulen er den største i rekken av GSGroups mobile ordrehåndteringsløsning Handyman, og kan formes etter bedriftens ønsker og behov, sier produktsjef Magne Roald.  

- Servicemodulen gir serviceteknikeren selvstendighet til å gjøre jobben uansett hvor de er, noe som er viktig i dagens arbeidsmarked. Teknikere er ofte på farten, og det er både tid- og ressurskrevende og måtte gå innom kontoret for å signere eller fakturere.  

Roald sier videre at kundene har gitt tilbakemelding på viktigheten av en modul som enkelt stryker forholdet til kunden. Da er historikk viktig.  

- Forholdet til kundene er det viktigste en bedrift har. At alle som jobber ved en bedrift enkelt kan gå inn og få tilgang til all historikk og planlagte oppgaver hos en kunde, gjør det enkelt for alle medarbeidere å utføre videre arbeid og dokumentere hva som er blitt gjort. Det blir en ryddig og helhetlig prosess, sier Roald.  

Modulbasert for å vokse med bedriften

Handyman er blitt et av de viktigste verktøyene for en moderne håndverkerLøsningen er modulbasert og kan tilpasses bedriftens behov. Det er enkelt å legge til, eller endre moduler, for løsningen er ment for å vokse sammen med bedriften.   

- Med Handymans mangfoldige moduler får du blant annet tilgang til historikk og planlagte hendelser, kan gi tilbud ute hos kunden, fakturere timer og dokumentere og oppdatere pågående og avsluttede oppgaver. Det blir en sømløs digital kommunikasjon mellom de som sitter på kontoret og de som jobber ute. Sømløs informasjonsdeling sendes automatisk til ordre- og økonomisystemet.    

Roald sier at servicemodulen med tiden har blitt en løsning som har en stor betydning i hverdagen til mange av bedriftene som i dag bruker mobil ordrehåndteringsløsning fra GSGroup.   

- Det handler om digitaliering og effektivisering. Med Handyman får du mer ut av de ressursene bedriften har I dag. På den måten kan du for eksempel få kapasitet til å håndtere flere kundeforhold eller tilby nye tjenester til dine kunder som ikke var mulig uten et slikt system.

Se hvordan våre mobile ordrehåndteringsløsninger kan hjelpe din bedrift med en enklere hverdag.  

Ta kontakt med oss  kundeservice@gsgroup.no